“Paardje, paardje, papa!” … zucht … 

Helemaal gek van paarden is mijn dochter van ruim tweeëneenhalf jaar. Zoals het hoort, misschien, bij jonge meisjes.

Maar ik moet er niet aan denken: een paardenhobby is dúúr. En de tijd die in het verzorgen gaat zitten is gigantisch.

Dus maar subtiel beginnen met het enthousiast maken voor papa’s wielrenhobby. Ze vindt mijn fiets erg mooi en ze is de enige vrouw die ik ken die me leuk vindt in lycra. Als ze een wielrenner ziet schreeuwt ze “Papa fietsen!”. En ja, houdt reguliere fietsers en wielrenners prima uit elkaar.

Maar een extra duwtje is misschien nodig? Misschien via subliminale beïnvloeding? Hieronder mijn eerste poging.

ministeck racefiets
Ministeck racefiets
Geef een reactie

