Week 1 na de crash

Pfff, alles doet pijn: de schaafplekken trekken wanneer ik mijn spieren span en de kramp in dijen, liezen etc. valt tegen. Ben even gereduceerd tot een bejaarde. Lang lopen is lastig. Achter mijn dochtertje aanrennen lukt niet en haar tillen doet pijn.

Sommigen zullen denken waar ik over zeur. Ik heb niets gebroken en mijn hersenen liggen niet over een stoep.

Dat klopt helemaal. Maar dit is mijn blog en ik wil even zeiken.

Nog even wachten op een gerepareerde fiets en ik kan weer wat conditie opbouwen op de Tacx. Ik heb zo’n Bushido virtuele trainer. Vooral voor intervaltraining, maar ik denk dat ik ook eens zo’n VR video ga proberen.

Maar … geduld is hier het devies. Anders gaat deze zooi alleen maar langer duren.

Geef een reactie

