En er moet een nieuwe helm komen na mijn crash. De Bell Volt heeft me goed beschermd, maar het uiterlijk heeft me nooit helemaal kunnen bekoren. De kleur paste niet bij de fiets en het gaf een beetje een paddenstoel look, hij was vrij breed.

Hoewel mijn vrouw me liever weer met een Volt zag –tenslotte leef ik nog dankzij die helm– verkoos ik toch een nieuwe te zoeken.

Ik had al goede verhalen gehoord over Kask en besloot deze nader te onderzoeken; in het bijzonder de Mojito en de Vertigo.

De Vertigo zoet er iets mooier uit, maar dat was het prijsverschil me niet waard. Beiden zijn erg goed en je kan werkelijk alles verstellen zodat hij op elk hoofd past … wel de goede maat nemen, natuurlijk.

Even online prijsvergelijken en ik kon deze bij Wieleroutfits.nl voor €129 krijgen. Gelijk bestellen, want ik moet toegeven dat proberen alle hardware gerepareerd en vervangen te krijgen me in mijn hoofd rust geeft.

Alleen .… ik kreeg de verkeerde binnen, een Large. Ik ben een Medium. De service bij Wieleroutfits.nl is prima, bleek al snel. Ze stuurden gelijk de goede weer op en vergoeden de retourkosten van de Large.

En hier is hij dan, hoewel ik er voorlopig alleen nog maar naar mag kijken:

Kask Mojito
Kask Mojito
Geef een reactie

