De Canyon: 5 maart 2013

Na lang onderzoek ….

  1. Wat wil ik: triple, compact, dubbel? Ik wil zoals de profs fietsen: dubbel. 53 Tanden is zwaar in het begin, maar -hey!- daarvoor moet je toch trainen? Ik ga relatief weinig echte heuvels op, dus een triple is niet zo nodig. Als ik toch wil: harder trainen!
  2. Merk? Veel moois, veel goeds. Canyon biedt net als Rose veel kwaliteit voor een scherpe prijs, mits je online durft te kopen. Ik vindt Canyon mooiere fietsen maken dan Rose en het gewenste model kreeg heel veel lof.
  3. Groep? Ik houd van een beetje anders dan anders. Shimano (Ultegra) is zo’n beetje de standaard in deze prijsklasse … dus koos ik voor Campagnolo. Tja, daar ben ik best gevoelig voor. 😉
  4. Aluminum of carbon? Carbon!

…. kwam mijn Canyon Ultimate CF 9.0 Pro mét Campagnola Chorus groep het huis in!

De doos
Het Canyon bouwpakket
Alles zit er in, nu maar bouwen
Alles zit er in, nu maar bouwen
Stap voor stap
Stap voor stap het boekje volgen
Bijna klaar!
Bijna klaar!
Campagnolo!
Campagnolo!
Geef een reactie

