Trek 2009-2013

Dus op zoek naar en fiets waar ik even mee vooruit kon. Ik vond fietsen erg leuk, maar wilde niet volledig de portemonnee omkeren. Ik had ook nog niet echt kennis over fietsen. Ik ging naar 12GoTrading (nu 12GoBiking) in Moordrecht. Toen nog echt een dozenschuiver in een oude schuur. Enorm druk daar, want ze waren erg scherp geprijsd.

Hier kocht ik een Trek 7.6 FX. Een hybride fiets:

  • wat racy kenmerken
  • aluminium frame en carbon voorvork
  • een mountainbike stuur
  • 27 versnellingen met drie kettingbladen voor

Nieuw voor mij was dat ik apart pedalen moest kopen. Achteraf logisch, er is keuze qua voorkeur. Ik nam mountainbike klimpedalen (SPD), omdat de verkoper dit een goed idee vond. Geen aanmerking, ik wist gewoon nog niets hierover.

Helm erbij en klaar voor de rit!

NB: Intussen is 12GoBiking/Trading uitgegroeid tot een bedrijf met prettige service en een mooi pand. In 2014 heb ik hier nog de fiets van mijn vrouw gekocht.

Trek 7.6 FX 2009
De Trek, mijn versie had klikpedalen.
Geef een reactie

